Ο Ντάντε Έξουμ σε δηλώσεις του κατά την άφιξη της Παρτιζάν στη Σερβία αναφέρθηκε στον τραυματισμό του, αλλά και στην υποδοχή της αποστολής της ομάδας από τους οπαδούς. Αναλυτικά οι δηλώσεις του:
«Θα το συζητήσουμε αργότερα. Θα δούμε, θα δούμε… Δεν ξέρω ακόμη σε τι κατάσταση είμαι. Βγήκαμε και παλέψαμε, φέραμε εις πέρας την αποστολή μας και κερδίσαμε δύο φορές στη Μαδρίτη».
Για την υποδοχή στο αεροδρόμιο από τους φίλους της Παρτιζάν: «Είναι απίστευτο. Στις 6 το πρωί ήταν τόσος κόσμος στο αεροδρόμιο για μας, φανταστικό»!
Προηγούμενο άρθρο
Θεσσαλονίκη: Ληστής έκλεψε χρηματοκιβώτιο προσποιούμενος τον… τεχνικό πλυντηρίων
Επόμενο άρθρο
Θεσσαλονίκη: Ληστής έκλεψε χρηματοκιβώτιο προσποιούμενος τον… τεχνικό πλυντηρίων