Γκούντγουιν για την ατμόσφαιρα: “Έχουμε παρέλαση στη πόλη μου! (vid)

Ο Σεβέζ Γκούντγουιν, όπως και οι υπόλοιποι συμπαίκτες του, έζησαν μαγικές στιγμές αμέσως μετά τη λήξη της αναμέτρησης με τον Ιωνικό.

Πέρα από το γεγονός ότι σχεδόν όλοι οι ξένοι απαθανάτισαν τις στιγμές με το κινητό τους, προσπάθησαν να μπουν και στον ρυθμό των συνθημάτων.

Ο Αμερικανός ψηλός σημείωσε μέσω του instagram “Έχουμε… παρέλαση στη πόλη μου”, εννοώντας προφανώς αυτές που γίνονται ως φιέστα κατακτήσεων τίτλων.

Δείτε την ανάρτηση του (στην οποία έσπευσε να σχολιάσει τόσο ο Ισμαέλ Σανόγκο, όσο και ο Ντανζέλ Πιουριφόι):

 

Φωτορεπορτάζ: Megapress

Μαγικά απογεύματα!
Προηγούμενο άρθρο Μαγικά απογεύματα!
Επόμενο άρθρο Γαλλία: Ο κόσμος τρώει στο εστιατόριο εν μέσω… οδομαχιών (vid)
Γαλλία: Ο κόσμος τρώει στο εστιατόριο εν μέσω… οδομαχιών (vid)

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News