Αμέσως μετά το τέλος του αγώνα (σ.σ. ήττα για τον ΑΡΗ με 73-68) στο Περιστέρι, ο Γιάννης Καστρίτης δήλωσε: “Εμείς ξεκινήσαμε πολύ καλά. Στην συνέχεια ξεμείναμε από δυνάμεις. Το Περιστέρι αντέδρασε και εμείς επιστρέψαμε στο τέλος. Το ματς είχε σκαμπανεβάσματα. Είναι δείγμα κούρασης αυτό και για τις δυο ομάδες. Στο τέλος κέρδισε αυτός που έβαλε το μεγάλο σουτ. Είμαστε πολύ στενοχωρημένοι. Θα μπορούσαμε να είχαμε κερδίσει, αν ήμασταν πιο έξυπνοι στις λεπτομέρειες. Δυστυχώς δεν τα καταφέραμε”.
Για τις φετινές ατυχίες: “Το έχουμε πει πολλές φορές. Χτυπηθήκαμε από ατυχίες, το τελευταίο δίμηνο, σχεδόν τρίμηνο. Δεν θα ήθελα να μείνω σε αυτό… Τα παιδιά παλεύουν. Σήμερα θα μπορούσαμε να είχαμε κερδίσει. Δεν θέλουμε να μένουμε σε δικαιολογίες. Πρέπει να σηκώσουμε το κεφάλι και να έχουμε πίστη ότι θα έρθουν τα αποτελέσματα”.