Πρώην του ΑΡΗ και ο αδελφός του πήραν ελληνικά διαβατήρια

Ελληνικό διαβατήριο έχουν πλέον στα χέρια τους, ο πρώην παίκτης του ΑΡΗ και νυν του Περιστερίου, Ελάιζα Μήτρου-Λονγκ, καθώς και ο αδελφός του Ναζ.

Μετά από τις σχετικές διαδικασίες για την έκδοση ελληνικής ταυτότητας που κράτησαν περίπου έναν χρόνο, τα δύο αδέλφια εξασφάλισαν τελικώς το διαβατήριο και πλέον λογίζονται και επίσημα Έλληνες.

Αμφότεροι θα έχουν το δικαίωμα να αγωνιστούν με το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα της χώρας μας και να φορέσουν το εθνόσημο στο στήθος, αλλά μόνο ως νατουραλιζέ. Μια λίστα στην οποία συμπεριλαμβάνονται οι Τάιλερ Ντόρσεϊ και Τόμας Γουόκαπ.

Το κάλεσμα του SUPER 3 για το μπάσκετ (pic)
Προηγούμενο άρθρο Το κάλεσμα του SUPER 3 για το μπάσκετ (pic)
Επόμενο άρθρο Συστάθηκαν 10 Ομάδες Εργασίας για τροποποιήσεις του νέου Αθλητικού Νόμου
Συστάθηκαν 10 Ομάδες Εργασίας για τροποποιήσεις του νέου Αθλητικού Νόμου

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News