Επόμενος και τελευταίος αγώνας, η εντός έδρας αναμέτρηση με τον Ηρακλή
Oι κορασίδες του ΑΡΗ νίκησαν εύκολα την ΜΕΝΤ με 35-62, για την 7η αγωνιστική της Β’ φάσης των 8 ομάδων του πρωταθλήματος Θεσσαλονίκης, της ΕΚΑΣΘ, 2017-2018.
Οι κίτρινες ξεκίνησαν καλά τον αγώνα και προηγήθηκαν στο πρώτο δεκάλεπτο με 9-16.
Στην συνέχεια οι κορασίδες ανέβασαν και άλλο την απόδοση τους και έφτασαν εύκολα στην νίκη επί της ΜΕΝΤ με σκορ 35-62.
Πρώτη σκόρερ του ΑΡΗ ήταν η Μαρίνα Κυρπιζλίδου με 15 πόντους!
Διψήφιο αριθμό πόντων πέτυχε και η Ελισάβετ Εφραιμίδου με 13 πόντους.
Επόμενος αγώνας για τις κορασίδες του ΑΡΗ είναι στις 5/5/2018 στις 19:30 εντός έδρας στο Αλεξάνδρειο εναντίον του Ηρακλή, για την 8η αγωνιστική τελευταία της Β’ φάσης των 8 ομάδων του πρωταθλήματος Θεσσαλονίκης,της ΕΚΑΣΘ,2017-2018.
Δεκάλεπτα: 9-16, 14-32, 25-43, 35-62
Διαιτητές: Στούμπος-Περάκης
ΜΕΝΤ (Καμπίτση,Καζακλής): Καλπακίδου 4, Παπαδημητρίου 4, Ιωσηφίδου 9, Μουταφτσή 6, Τοπούζη, Καραμπετιάν , Τσαρτσαρή, Σιδερά 10, Γεωργιάδη 2, Κατσαρά.
ΑΡΗΣ(Μακρής): Καρβουνιάδου 9, Κυρπιζλίδου 15, Καπόνη, Σοφιανάκου 9, Μπουσβάρου 2, Μπαξεβανίδου 9, Ατζέμη, Λυκίδου 2, Παρακεντέ 3, Καραμπατζάκη, Εφραιμίδου 13, Νιγδέλη Χρυσούλα.