Στον ΑΡΗ θα συνεχίσει την καριέρα του, όπως όλα δείχνουν, ο Νώντας Παπαντωνίου.
Ο παίκτης θα μείνει ελεύθερος τις επόμενες ημέρες (είχε υπογράψει συμβόλαιο με τον Π.Α.Ο.Κ., μέχρι τις 03/11) και εκτός συγκλονιστικού απροόπτου, το επόμενο βήμα θα είναι να υπογράψει με τον ΑΡΗ, με τον Βαγγέλη Αγγέλου να έχει δώσει το “πράσινο φως”, για την απόκτησή του.
Προηγούμενο άρθρο
Pics από το φιλικό των νεανίδων
Επόμενο άρθρο
Τελικά δεν χωράνε "δύο καρπούζια στην ίδια μασχάλη"