Ο Δημήτρης Βεργίνης, στην σημερινή Media Day τόνισε ότι, η ομάδα δεν πρέπει ν’ ασχολείται με την διαιτησία ενώ παράλληλα σημείωσε πως οι ήττες ενώνουν και συσπειρώνουν ακόμη περισσότερο την ομάδα.
Δείτε μέσα από την κάμερα του AllAboutARIS, όλα όσα είπε ο έμπειρος γκαρντ για το ματς με το Περιστέρι, το αυριανό με την Λουκόιλ Λέφσκι και αυτό που ακολουθεί, με τον Π.Α.Ο.Κ.
Προηγούμενο άρθρο
"Μπήκαν" οι Βέλεθ, Μαρτίνες
Επόμενο άρθρο
Από την Κύπρο στην Ελλάδα για την αγάπη της για τον ΑΡΗ