Το ποστάρισμα του Γεωργιανού στα social media
Η ανάρτηση του Βίκτορ Σανικίτζε από το παιχνίδι κόντρα στον ΠΑΟΚ.
Ενθουσιασμένος από την αρχή στην Basket League και τον νέο του ρόλο στην ΚΑΕ ο Γεωργιανός.
Προηγούμενο άρθρο
"Δεν έχω τελειώσει ακόμα με την Εθνική Ελλάδας"
Επόμενο άρθρο
"Παίζει" για τον πάγκο της εθνικής Γερμανίας ο Κλοπ!