Σύμπτωση επαναλαμβανόμενη παύει να είναι σύμπτωση. Μπορεί ο ΑΡΗΣ να πλήρωσε τα λάθη και την αστοχία του στην Κρήτη, αλλά έπεσε για ακόμα μία φορά θύμα κακής διαιτησίας.
Οι Σώμος, Παντελίδης, Ζαχαρής έκαναν σωρεία λαθών κατά του ΑΡΗ και αυτό δεν είναι σημερινό φαινόμενο. Οι “κιτρινόμαυροι” έτυχαν κακών διαιτησιών και στην έδρα τους με αντιπάλους όπως ο Ιωνικός και ο Κολοσσός και φαίνεται ότι στο συγκεκριμένο θέμα είναι παντελώς απροστάτευτοι.
Σήμερα οι τρεις ρέφερι δεν έδωσαν απλά τα κουκούτσια, αλλά το καρπούζι ολόκληρο στο Ρέθυμνο. Μόνο το επιθετικό φάουλ του Μποχωρίδη στο τρίποντο και το καταφανέστατο φάουλ στο αντίστοιχο σουτ του Γκετσεβίτσιους μπορούσαν να αλλάξουν την εικόνα του ματς, όμως δεν ήταν μόνον αυτές οι φάσεις. Επιθετικά φάουλ… με τη σέσουλα, ο Φλιώνης δεν κατάλαβε πώς έφτασε τα τρία και ούτω καθεξής.
Αν ο ΑΡΗΣ συνεχίσει να έχει τέτοια αντιμετώπιση από τη διαιτησία, το ήδη μεγάλο πρόβλημα που έχει θα γιγαντωθεί. Το φετινό πρωτάθλημα έχει πολύ λεπτές ισορροπίες, οι εκπλήξεις και οι ανατροπές διαδέχονται η μία την άλλη και το κομμάτι της διαιτησίας είναι κομβικής σημασίας. Πολλές φορές και οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά και κρίνουν τις νίκες. Και από τη στιγμή που όλα θα παιχτούν “στα σημεία”, γίνεται κατανοητό το πρόβλημα που υπάρχει ειδικά φέτος στο συγκεκριμένο κομμάτι…