Ο ΑΡΗΣ υποδέχεται τον Ηρακλή στον πρώτο εντός έδρας αγώνα του και η ΚΑΕ δημοσίευσε την αφίσα του ντέρμπι.
Η ανάρτηση της ΚΑΕ ΑΡΗΣ για τον αγώνα με τους “κυανόλευκους”:
Προηγούμενο άρθρο
Παίρνει εξιτήριο ο Μαραντόνα
Επόμενο άρθρο
Το μυθικό συμβόλαιο που μπορεί να υπογράψει ο Γιάννης