Ο Γιώργος Σκαραφίγκας μιλάει πάντοτε με σεβασμό για τον ΑΡΗ και αυτό έκανε και στις δηλώσεις του στον ΕΣΑΚΕ για το αυριανό παιχνίδι.

"Χρόνια Πολλά στον ΑΡΗ"

Ο Γιώργος Σκαραφίγκας μιλάει πάντοτε με σεβασμό για τον ΑΡΗ και αυτό έκανε και στις δηλώσεις του στον ΕΣΑΚΕ για το αυριανό παιχνίδι.

Ο Γιώργος Σκαραφίγκας μιλάει πάντοτε με σεβασμό για τον ΑΡΗ και αυτό έκανε και στις δηλώσεις του στον ΕΣΑΚΕ για το αυριανό παιχνίδι.

Ο Γιώργος Σκαραφίγκας μιλάει πάντοτε με σεβασμό για τον ΑΡΗ και αυτό έκανε και στις δηλώσεις του στον ΕΣΑΚΕ για το αυριανό παιχνίδι.

Ο τεχνικός του Πανελευσινιακού τόνισε: “Πρώτα απ’όλα να ευχηθούμε χρόνια πολλά στον σύλλογο του Άρη. Εμείς ξεκινάμε από το παιχνίδι του Σαββάτου μια σειρά αγώνων που για εμάς είναι κάτι παραπάνω από τελικοί. Ελπίζω να κρατήσουμε κάποια θετικά στοιχεία που παρουσιάσαμε στο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό και να παρουσιάσουμε στον αγωνιστικό χώρο όλα αυτά που δουλεύουμε στις προπονήσεις για να μπορέσουμε να φανούμε ανταγωνιστικοί”.

Από την πλευρά των παικτών, ο Τζος Φίσερ δήλωσε: «Μένουν τέσσερα πολύ σημαντικά παιχνίδια για εμάς. Δουλεύουμε σκληρά και θα πάμε να τα χτυπήσουμε όλα για να ξεφύγουμε από τις τελευταίες θέσεις και να πανηγυρίσουμε την παραμονή μας στην κατηγορία».

Η…επιστροφή του Ψυχογιού
Προηγούμενο άρθρο Η…επιστροφή του Ψυχογιού
Επόμενο άρθρο "Είπα εξαρχής στον Σκόρδα ότι δεν θα έχει τύχη το 99"
"Είπα εξαρχής στον Σκόρδα ότι δεν θα έχει τύχη το 99"

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News