"Selfie" του Βαγγέλη Αλεξανδρή

"Τί δεν έχω ζήσει σ` αυτό το γήπεδο"

"Selfie" του Βαγγέλη Αλεξανδρή, μπροστά στο Παλαί

Μεγάλες στιγμές και ως παίκτης και ως προπονητής

“Selfie” μπροστά από την κεντρική είσοδο του Αλεξανδρίου “πόσταρε” στο Facebook, ο Βαγγέλης Αλεξανδρής. Ο πολύπειρος τεχνικός βρέθηκε στην ιστορική έδρα του ΑΡΗ και δεν έχασε την ευκαιρία ν` απαθανατίσει τη στιγμή.

Το σχόλιο που συνόδευε τη φωτογραφία του, ανέφερε:

“Τί δεν έχω ζήσει μέσα σ` αυτό το γήπεδο”

"Δεν περιγράφεται η χαρά μου"
Προηγούμενο άρθρο "Δεν περιγράφεται η χαρά μου"
Επόμενο άρθρο Με χορηγό τη "MATIS"
Με χορηγό τη "MATIS"

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News