Οι δηλώσεις του Πάσαλιτς για τη νίκη επί του Πανελευσινιακού

"Δεν ήταν εύκολο…"

Οι δηλώσεις του Πάσαλιτς για τη νίκη επί του Πανελευσινιακού

"Βάλαμε κάποια μεγάλα σουτ και φτάσαμε στη νίκη"

Ως ένα παιχνίδι που μόνο εύκολο δεν ήταν χαρακτήρισε αυτό στην Ελευσίνα ο Μοχάμεντ Πάσαλιτς σε δηλώσεις του.

Ο Βόσνιος γκαρντ του ΑΡΗ δήλωσε :”Δεν ήταν ένα εύκολο παιχνίδι για εμάς. Στο πρώτο ημίχρονο δεν καταφέραμε να παίξουμε την άμυνα που θέλαμε και γι’αυτό και ο Πανελευσινιακός έβαλε πολλά σουτ. Στο τρίτο δεκάλεπτο βελτιωθήκαμε, παίξαμε καλύτερη άμυνα, βάλαμε κάποια μεγάλα σουτ και καταφέραμε να φτάσουμε στην νίκη”.

«Απάνθρωπο για τους παίκτες»
Προηγούμενο άρθρο «Απάνθρωπο για τους παίκτες»
Επόμενο άρθρο «Δώσαμε στον ΑΡΗ το δικαίωμα»
«Δώσαμε στον ΑΡΗ το δικαίωμα»

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News