Η ΚΑΕ ΑΡΗΣ εξέδωσε ανακοίνωση για το πρόβλημα που παρουσιάστηκε στη διάθεση των εισιτηρίων με τον Πανελευσινιακό, που συνδέονται με αυτά του αγώνα με τον ΠΑΟΚ.
Η ανακοίνωση της ΚΑΕ αναφέρει: «Η ΑΡΗΣ Κ.Α.Ε. ενημερώνει τους φιλάθλους της ομάδας μας ότι λόγω προβλήματος στο ηλεκτρονικό σύστημα έκδοσης εισιτηρίων, το οποίο υποστηρίζεται από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού, στον αγώνα με τον Πανελευσινιακό εκδώσαμε αθεώρητα εισιτήρια με την ένδειξη «Χωρίς σήμανση λόγω βλάβης της Ε.Α.Φ.Δ.Σ.Σ.» σύμφωνα με τον Κ.Β.Σ. (διατάξεις της Α.Υ.Ο.Ο. ΠΟΛ.1083/2-6-2003 (ΦΕΚ 794 Β΄/19-6-2003).
Η ΑΡΗΣ Κ.Α.Ε. θα ανακοινώσει επίσημα τον ακριβή αριθμό εισιτηρίων που διατέθηκαν μετά το τέλος της αναμέτρησης με τον Πανελευσινιακό. Οι φίλαθλοι της ομάδας που θα αγοράσουν εισιτήριο για τον αγώνα, θα πρέπει να κρατήσουν το απόκομμα και να δίνουν το όνομά τους στα εκδοτήρια, ώστε να έχουν προτεραιότητα για τα εισιτήρια του ντέρμπι της 1ης Φεβρουαρίου με τον ΠΑΟΚ στο «Nick Galis Hall».