Επέστρεψε και προπονήθηκε ο Τόμας

Ίωση ο Αντεγκμπόγιε

Επέστρεψε και προπονήθηκε ο Τόμας

Μία επιστροφή και μία απουσία μέτρησε ο Δημήτρης Πρίφτης στην σημερινή προπόνηση του ΑΡΗ.

Ο Τόρεϊ Τόμας ενσωματώθηκε στην προετοιμασία, αφού έφτασε στη Θεσσαλονίκη χθες (5/4) το βράδυ. Στον αντίποδα, απών από το σημερινό (5/4) πρόγραμμα ήταν ο Όγκο Αντεγκμπόγιε, ο οποίος προσβλήθηκε από ίωση. Οι υπόλοιποι παίκτες ήταν κανονικά στη διάθεση του Δημήτρη Πρίφτη, ο οποίος ανέβασε τους ρυθμούς στην απογευματινή προπόνηση.

Η προετοιμασία της ομάδας θα συνεχιστεί αύριο Τρίτη (7/4) με δύο προπονήσεις στο «Nick Galis Hall».

Ομάδα έφυγε με… άρμα από το γήπεδο! (pics)
Προηγούμενο άρθρο Ομάδα έφυγε με… άρμα από το γήπεδο! (pics)
Επόμενο άρθρο Χρυσή ξανά η Τελτσίδου στο Iliadis Cup
Χρυσή ξανά η Τελτσίδου στο Iliadis Cup

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News