«Θα παλέψουμε στα πλέι οφ» το μήνυμα του άσου του ΑΡΗ

Βεζένκοφ: «Μας αδικεί το σκορ»

«Θα παλέψουμε στα πλέι οφ» το μήνυμα του άσου του ΑΡΗ

Ο Αλεξάνδρος Βεζένκοφ μετά το τέλος του αγώνα τόνισε ότι ο ΑΡΗΣ θα διεκδικήσει ότι καλύτερο στα πλέι οφ.

Μιλώντας στο συνδρομητικό κανάλι ο 19χρονος φόργουορντ δήλωσε: «Το τελικό σκορ μας αδικεί. Ήμασταν πολύ καλύτεροι. Ένα λεπτό και είκοσι δεύτερα πριν το τέλος κοίταξα το ηλεκτρονικό ταμπλό και προηγούμασταν με 68-60. Από κει και πέρα έχει γίνει συνήθεια σε μας να μην παίζουμε καλά τα δυο-τρία τελευταία λεπτά. Ο Καλαμπόκης ευστόχησε σε μεγάλα σουτ αλλά τέλος καλό όλα καλά. Είμαστε τέταρτοι και το μόνο που μας ενδιαφέρει είναι τα πλέι οφ.  Έχουμε το πλεονέκτημα έδρας, δεν θέλουμε να το χάσουμε. Θα παλέψουμε σαν ομάδα για να πετύχουμε τους στόχους μας».

Με την… ψυχή στο στόμα αλλά τέταρτος ο ΑΡΗΣ
Προηγούμενο άρθρο Με την… ψυχή στο στόμα αλλά τέταρτος ο ΑΡΗΣ
Επόμενο άρθρο Με ΑΕΚ στον πρώτο γύρο των πλέι οφ
Με ΑΕΚ στον πρώτο γύρο των πλέι οφ

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News