Ο Αλεξάνδρος Βεζένκοφ μετά το τέλος του αγώνα τόνισε ότι ο ΑΡΗΣ θα διεκδικήσει ότι καλύτερο στα πλέι οφ.
Μιλώντας στο συνδρομητικό κανάλι ο 19χρονος φόργουορντ δήλωσε: «Το τελικό σκορ μας αδικεί. Ήμασταν πολύ καλύτεροι. Ένα λεπτό και είκοσι δεύτερα πριν το τέλος κοίταξα το ηλεκτρονικό ταμπλό και προηγούμασταν με 68-60. Από κει και πέρα έχει γίνει συνήθεια σε μας να μην παίζουμε καλά τα δυο-τρία τελευταία λεπτά. Ο Καλαμπόκης ευστόχησε σε μεγάλα σουτ αλλά τέλος καλό όλα καλά. Είμαστε τέταρτοι και το μόνο που μας ενδιαφέρει είναι τα πλέι οφ. Έχουμε το πλεονέκτημα έδρας, δεν θέλουμε να το χάσουμε. Θα παλέψουμε σαν ομάδα για να πετύχουμε τους στόχους μας».