Ο Δημήτρης Πρίφτης στην συνέντευξη τύπου έδωσε συγχαρητήρια σε όλους για την4η θέση, ενώ μίλησε για την προσπάθεια της διοίκησης αλλά και την έλευση του κ. Λάσκαρη.
Ο προπονητής του ΑΡΗ τόνισε: «Έγινε ένα πάρα πολύ σκληρό παιχνίδι με πολλή πίεση και πολλή άγχος. Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στους παίκτες και στους συνεργάτες μου για όλη τη χρονιά. Η ομάδα έκανε 16 νίκες και αυτό είναι πολύ σημαντικό. Εξασφάλισε το πλεονέκτημα έδρας στα πλέι οφ. Είναι δικό τους επίτευγμα αλλά και της Διοίκησης η μεγάλη προσπάθεια που έγινε όλο τον χρόνο. Με την βοήθεια του νέου επενδυτή του κ. Λάσκαρη νομίζω ότι βλέπουμε το μέλλον με μεγαλύτερη προοπτική. Θα κάνουμε τα αδύνατα δυνατά, ώστε να μπορέσουμε να κρατήσουμε την 4η θέση και μέσα από τα πλέι οφ. Θέλω να δώσω συγχαρητήρια και στο Ρέθυμνο Aegean για όλη την πορεία του φέτος. Έχει γίνει πολύ καλή δουλειά και έχει πολύ σταθερή πορεία όλη τη χρονιά».