Αυτές είναι δουλειές

από AllAboutARIS

Υπό την επιμέλεια της Nike θα είναι από το 2017 οι εμφανίσεις όλων των ομάδων που αγωνίζονται στο NBA, ύστερα από την συμφωνία ανάμεσα στην μεγάλη αθλητική εταιρεία και την κορυφαία μπασκετική Λίγκα. Στο 1 δισ. δολάρια το deal.

Πριν κάποιο διάστημα, η Adidas αποφάσισε να μην προσπαθήσει να ανανεώσει τη συνεργασία της με τη Λίγκα, η οποία ξεκίνησε το 2006 και θα ολοκληρωθεί με το τέλος της σεζόν 2016-17.

Αμέσως χτύπησε καμπανάκι στις υπόλοιπες αθλητικές εταιρείες, και κυρίως στις Nikeκαι Under Armour, με την πρώτη να χρίζεται άμεσα φαβορί, όντας ο κολοσσός στον συγκεκριμένο επιχειρηματικό τομέα. Εχθές το βράδυ, το NBA ανακοίνωσε και επίσημα πως ήρθε σε συμφωνία με την αμερικανική εταιρεία, η οποία από το 2017 και για 8 αγωνιστικές περιόδους θα αναλάβει τις αγωνιστικές εμφανίσεις και το υπόλοιπο αθλητικό υλικό των 30 ομάδων. Οι οικονομικές λεπτομέρειες δεν περιέχονται στην ανακοίνωση, ωστόσο το δίκτυο ESPN αποκάλυψε πως η Nike θα πληρώσει περίπου 1 δισ. δολάρια. Το τεράστιο αυτό ποσό είναι, σε ετήσια βάση, 245% μεγαλύτερο από το αντίστοιχο που δίνει η Adidas.

Στο πλαίσιο της νέας συνεργασίας θα υπάρξει μία πολύ μεγάλη αλλαγή από αυτό που έχουμε συνηθίσει. Για πρώτη φορά στην ιστορία του NBA στις φανέλες με τις οποίες αγωνίζονται οι ομάδες θα υπάρχει το λογότυπο της αθλητικής εταιρείας που τις κατασκευάζει. Μέχρι τώρα, αυτό συνέβαινε μόνο στις εμφανίσεις που αγόραζαν οι φίλαθλοι. Ίσως αυτή η κίνηση, που για να ανακοινωθεί σημαίνει πως θα γίνει με τη σύμφωνη γνώμη των ομάδων, να είναι ο προπομπός της εισόδου και άλλων χορηγών στις φανέλες του NBA, στα πρότυπα του ποδοσφαίρου.

Οι αναλυτές του αθλητικού μάρκετινγκ αναμένουν με ενδιαφέρον να δουν πως θα εκμεταλλευτεί η Nike αυτή την συνεργασία και αν κάνει κάποιες πρωτοποριακές κινήσεις πέραν της τοποθέτησης του σήματός της. Εξάλλου, η συγκεκριμένη εταιρείαμόνο καινούργια δεν μπορεί να θεωρηθεί στο μπάσκετ. Είναι χορηγός πολλών εκ των κορυφαίων παικτών του πρωταθλήματος, τα παπούτσια της κυριαρχούν στα παρκέ των γηπέδων, ενώ φτιάχνει και τις εμφανίσεις των εθνικών ομάδων των ΗΠΑ. Είναι ο απόλυτος κυρίαρχος του αθλήματος, κατέχοντας το 90% των πωλήσεων στην αμερικανική αγορά.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα φέρουμε όλη μας τη δύναμη και την παγκόσμια έκταση, δημιουργικότητα και πρωτοπορία, στο ΝΒΑ, σε μία προσπάθεια να αναπτύξουμε το μπάσκετ με τον δικό μας, μοναδικό τρόπο», είπε ο πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Μαρκ Πάρκερ. 

Δηλώσεις έκανε και ο κομισάριος της Λίγκας, Άνταμ Σίλβερ. «H Nike θα είναι κομβική στις συλλογικές μας προσπάθειες να αναπτύξουμε το σπορ σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ την ίδια ώρα θα εφαρμόσει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στο αθλητικό υλικό των ομάδων», είπε.

Προτεινόμενα Άρθρα