Οι δηλώσεις του Τόρεϊ Τόμας μετά την ήττα από τον ΠΑΟΚ

"Να παίξουμε πιο σκληρά"

Οι δηλώσεις του Τόρεϊ Τόμας μετά την ήττα από τον ΠΑΟΚ

"Ο επόμενος αγώνας είναι must win".

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε ο Αμερικανός γκαρντ του ΑΡΗ:

Για το κακό ξεκίνημα του ΑΡΗ και το γεγονός ότι έμεινε γρήγορα πίσω στο σκορ: «Βγήκα από το παιχνίδι στα πρώτα δύο λεπτά λόγω των φάουλ. Είμαι ο ηγέτης της ομάδας και στο διάστημα που δεν έπαιζα αποδιοργανωθήκαμε. Οι αντίπαλοι εκτελούσαν σωστά στην επίθεση αλλά κι εμείς έπρεπε να παίξουμε πιο σκληρά».

Για τις αιτίες της κακής εμφάνισης του ΑΡΗ: «Είναι μία σειρά με συνεχόμενα παιχνίδια και πρέπει να δώσουμε προσοχή στις λεπτομέρειες. Δεν γίνεται όμως τίποτα αν δεν μπαίνουμε δυνατά από την αρχή. Ο ΠΑΟΚ ξεκίνησε καλά, έβαλε γρήγορα 15 πόντους και μετά βρήκε ρυθμό. Όταν παίζεις εκτός έδρας, είναι δύσκολο να επιστρέψεις στον αγώνα κάτω από αυτές τις συνθήκες».

Για τον επόμενο αγώνα στο “Nick Galis Hall”: «Ο επόμενος αγώνας είναι στην έδρα μας και είναι “must win”. Όλοι το ξέρουν ότι πρέπει να κερδίσουμε πάση θυσία. Θα δούμε τι κάναμε λάθος στον σημερινό (σ.σ. χθεσινό) αγώνα ώστε να μην το επαναλάβουμε στον επόμενο».

«Έβγαλε» την υποχρέωση με εφτάρα
Προηγούμενο άρθρο «Έβγαλε» την υποχρέωση με εφτάρα
Επόμενο άρθρο Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους…
Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους…

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News