Ο Κώστας Καϊμακόγλου περιμένει μια σκληρή μάχη κόντρα στον ΑΡΗ

"Θα πονέσουμε πολύ για να πάρουμε τη νίκη"

Ο Κώστας Καϊμακόγλου περιμένει μια σκληρή μάχη κόντρα στον ΑΡΗ

Ο Κώστας Καϊμακόγλου μίλησε για το παιχνίδι της Τετάρτης ανάμεσα στον ΑΡΗ και την Ούνιξ.

Πιο συγκεκριμένα ο διεθνής φόργουορντ είπε:

“Είναι μεγάλη ευχαρίστηση για μένα που επιστρέφω στην πατρίδα μου, την Ελλάδα και θα αγωνιστώ κόντρα στον Άρη. Οι αντίπαλοί μας έχουν μία δυνατή ομάδα, η οποία παίζει έξυπνο μπάσκετ. Διαθέτουν πολύ καλούς Αμερικανούς στο ρόστερ τους, που έχουν ηγετικούς ρόλους, με αποτέλεσμα ο Άρης να παίζει πολύ καλά. Ο Άρης έχει πολλούς οπαδούς, που συνήθως φωνάζουν πολύ και τον στηρίζουν δυνατά. Τους περιμένω να φωνάζουν για 40 λεπτά. Σίγουρα αυτό θα είναι δύσκολο να το αντιμετωπίσουμε και σίγουρα θα… πονέσουμε πολύ για να πάρουμε την εκτός έδρας νίκη. Όπως και να ‘χει, θα κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε για τη νίκη, ώστε να διατηρηθούμε στην κορυφή”.

Με έξοδα ΕΣΑΚΕ η νοσηλεία του διαιτητή Ευφραιμίδη
Προηγούμενο άρθρο Με έξοδα ΕΣΑΚΕ η νοσηλεία του διαιτητή Ευφραιμίδη
Επόμενο άρθρο "Να εξουδετερώσουμε τους ηγέτες του ΑΡΗ"
"Να εξουδετερώσουμε τους ηγέτες του ΑΡΗ"

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News