Ο Δημήτρης Πρίφτης και ο Οκάρο Ουάιτ μίλησαν για τον αυριανό αγώνα με την Μπάνβιτ κάνοντας λόγο για το κίνητρο της πρώτης θέσης.
Δείτε τις δηλώσεις του ενόψει του αυριανού αγώνα.
Προηγούμενο άρθρο
Γλίτωσε τα… χειρότερα ο Ξανθόπουλος
Επόμενο άρθρο
Η προπόνηση του ΑΡΗ και της Μπάνβιτ (photostory)