Κόμπι Μπράιαντ και Ντουέιν Γουέιντ τέθηκαν για τελευταία φορά αντιμέτωποι και μετά το τέλος του αγώνα ο δεύτερος «εισέβαλε» στη συνέντευξη Τύπου του πρώτου.
Ήταν για τελευταία φορά αντίπαλοι, αλλά θα είναι πάντα δύο καλοί φίλοι. Την ώρα που ο Κόμπι Μπράιαντ μιλούσε στα ΜΜΕ μετά τη νίκη των Λέικερς επί του Μαϊάμι, ο ανυπόμονος να συναντήσει τον φίλο του Ντουέιν Γουέιντ εισέβαλε στην αίθουσα και του ζήτησε να συντομεύει.
«Του χρόνου θα είσαι εσύ ο πιο γέρος παίκτης στο ΝΒΑ», είπε χαριτολογώντας στον Γουέιντ ο Κόμπι.