Οι παίκτες του ΑΡΗ δεν αρνήθηκαν να συνομιλήσουν, να φωτογραφηθούν και να υπογράψουν αυτόγραφα.
Ένα ευχάριστο διάλειμμα από τις αγωνιστικές υποχρεώσεις απολαμβάνουν οι παίκτες του ΑΡΗ με την παρουσία τους στην Sportexpo. Η διάθεση είναι πολύ καλή, τα πειράγματα μεταξύ τους πολλά και όλοι δείχνουν να απολαμβάνουν αυτή την αλλαγή στην καθημερινότητα της ομάδας.
Προηγούμενο άρθρο
Ο Λευτέρης Αρβανίτης στο περίπτερο του AllAboutARIS
Επόμενο άρθρο
"Πίστη στο πλάνο και την ομάδα"