Οι δηλώσεις του Ευθύμη Τσακαλέρη

"Χάσαμε την συγκέντρωσή μας στο τέλος"

Οι δηλώσεις του Ευθύμη Τσακαλέρη, μετά την ήττα του Ρεθύμνου από τον ΑΡΗ.

Στην έλλειψη συγκέντρωσης στο τέλος, απέδωσε την ήττα του Ρεθύμνου από τον ΑΡΗ ο Ευθύμης Τσακαλέρης.

«Συγχαρητήρια στον ΑΡΗ. Ξέραμε από την αρχή ότι θα είχαμε μία δύσκολη ομάδα να αντιμετωπίσουμε. Μία οργανωμένη ομάδα με πολύ καλό προπονητή και πειθαρχία στο παιχνίδι της. Ξεκινήσαμε με στόχο να επιβάλουμε τον ρυθμό μας αλλά δεν τα καταφέραμε. Όμως στο δεύτερο ημίχρονο σε μεγάλο ποσοστό το επιτύχαμε και για αυτό είχαμε και το προβάδισμα. Στο τέλος χάθηκε η συγκέντρωση μας και δίκαια ο ΑΡΗΣ πήρε το θετικό αποτέλεσμα. Τώρα περιμένουμε κάποια αποτελέσματα για να μπούμε πλέι οφ, δεν είναι στο χέρι μας αλλά θεωρώ ότι θα τα καταφέρουμε». Ήταν τα λόγια του Έλληνα φόργουορντ.

"Η εμπειρία είναι η διαφορά των δύο ομάδων"
Προηγούμενο άρθρο "Η εμπειρία είναι η διαφορά των δύο ομάδων"
Επόμενο άρθρο Μαθητές από την Αθήνα στο Μουσείο του ΑΡΗ (pic)
Μαθητές από την Αθήνα στο Μουσείο του ΑΡΗ (pic)

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News