Ο Τζαμέλ Χάγκινς ευχαρίστησε τον κόσμο για την στήριξη κι εξέφρασε τη πεποίθηση πως η ομάδα θα τα καταφέρει με ή και χωρίς αυτόν.

"Είμαι ευγνώμων που σας έχω"

Ο Τζαμέλ Χάγκινς ευχαρίστησε τον κόσμο για την στήριξη κι εξέφρασε τη πεποίθηση πως η ομάδα θα τα καταφέρει με ή και χωρίς αυτόν.

Ο Τζαμέλ Χάγκινς, ένιωσε την ανάγκη να ευχαριστήσει τους φίλους του ΑΡΗ που του στέκονται σε αυτή την δύσκολη για τον ίδιο στιγμή.

“Ax! Τι να πω… Απλά θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους φίλους του ΑΡΗ για την στήριξη που μου παρέχουν σε αυτή την δύσκολη στιγμή και καθ’ όλη την διάρκεια της σεζόν. Προσωπικά, αισθάνομαι όλους εσάς φίλους μου και είμαι ευγνώμων που σας έχω όλους. Η ομάδα είναι δυνατή, μην σας πάρει από κάτω αυτή η κατάσταση, είμαι ακόμα ΑΡΗΣ, ακόμα πρέπει να δουλέψουμε για να τα καταφέρουμε. Πιστεύω πως θα ολοκληρώσουμε την σεζόν δυνατά με ή χωρίς εμένα. Με την θέληση του Θεού, θα είμαι ξανά σε θέση ν’ αγωνιστώ φέτος, εάν όχι θέλω να σας ευχαριστήσω. Πραγματικά το εκτιμώ”. Έγραψε στον λογαριασμό του στο instagram ο Αμερικάνος center.

"Σκούπισαν" το Μέμφις οι Σπέρς
Προηγούμενο άρθρο "Σκούπισαν" το Μέμφις οι Σπέρς
Επόμενο άρθρο Επίθεση στον επόπτη στην Τουρκία!
Επίθεση στον επόπτη στην Τουρκία!

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News