Ο Σπύρος Μούρτος δήλωσε περήφανος για την ομάδα του και την πολύ καλή σεζόν που έκανε.
Αναυτικά τα όσα είπε ο αρχηγός του ΑΡΗ:
«Συγχαρητήρια στην ομάδα μου, είμαι πολύ περήφανος από την πορεία μας. Ήταν μια πολύ μεγάλη σεζόν με χάρες, μεγάλες νίκες, αλλά και λύπες. Ήταν μια πετυχημένη χρονιά. Όσον αφορά το παιχνίδι κάναμε κακό ξεκίνημα και αναγκαστήκαμε να κυνηγάμε στο σκορ, ενώ κάθε λάθος μας το τιμώρησαν».
Προηγούμενο άρθρο
Αυτή είναι η ενδεκάδα της Ατλέτικο
Επόμενο άρθρο
Αλητεία δίχως τέλος στο ΟΑΚΑ (Αποκλειστικό video AllAboutARIS)