Ο Δημήτρης Πρίφτης στο περιθώριο της «πρώτης» προπόνησης του ΑΡΗ, τόνισε πως στόχος της ομάδας φέτος είναι να παρουσιάσει όμορφο θέαμα εντός παρκέ.
Δείτε μέσα από την κάμερα του AllAboutARIS τα όσα είπε ο κόουτς των «κιτρίνων».
Προηγούμενο άρθρο
Ανακοίνωσε Μόργκαν η Κύμη
Επόμενο άρθρο
«Θα προσπαθήσω να ανταποδώσω την εμπιστοσύνη» (vid)