Σύντομη κουβέντα είχαν οι δύο άνδρες μετά το τέλος της παρουσίασης του FIBA Champions League

Τετ α τετ Πρίφτη-Κομνηνού

Σύντομη κουβέντα είχαν οι δύο άνδρες μετά το τέλος της παρουσίασης του FIBA Champions League

Τα «είπαν» ο γενικός διευθυντής της διοργάνωσης και ο τεχνικός του ΑΡΗ

Τα «πηγαδάκια» που σχηματίστηκαν μετά το τέλος της παρουσίασης του FIBA Champions League, ήταν αρκετά. Ανάμεσα σε αυτά και εκείνο ανάμεσα σε Δημήτρη Πρίφτη και Πατρίκ Κομνηνό.

Ο προπονητής του ΑΡΗ είχε μία σύντομη κουβέντα με τον γενικό διευθυντή της διοργάνωσης, για την οποία και συζήτησαν φυσικά αφού όλοι αναμένουν με μεγάλο ενδιαφέρον να δουν πως θα εξελιχθεί.

«Οσο πιο μακριά γίνεται»
Προηγούμενο άρθρο «Οσο πιο μακριά γίνεται»
Επόμενο άρθρο Από το Βεστφάλεν στο Βικελίδης
Από το Βεστφάλεν στο Βικελίδης

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News