Με χαμόγελα ξεκίνησε η αποστολή του ΑΡΗ το ταξίδι για την Αθήνα, εκεί όπου αύριο θα αντιμετωπίσει τον Ολυμπιακό, στον 1ο ημιτελικό της Stoiximan.gr Basket League.
Η ομάδα θα μεταβεί στην πρωτεύουσα με το πούλμαν και ο Τάντιγια Ντραγκίτσεβιτς ανήρτησε μια φωτογραφία στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram, κατά την αναχώρηση.
Μετά το τέλος της αναμέτρησης, οι «κίτρινοι» θα επιστρέψουν στην βάση τους αεροπορικώς.
Προηγούμενο άρθρο
ΑΡΗΣ και δεν είναι καλά οι νεάνιδες! (vid)
Επόμενο άρθρο
«Αν συνεχίσεις έτσι, θα καταλήξεις σαν τον Ροναλντίνιο»