Αποχαιρέτησε τον Μπιρτς η Φενέρμπαχτσε, ανακοινώνεται από τον ΑΡΗ

Ο Κεμ Μπιρτς κατέκτησε το πρωτάθλημα Τουρκίας με την Φενέρμπαχτσε και φεύγει ως πρωταθλητής από τον τούρκικο σύλλογο για να μετακομίσει στη Θεσσαλονίκη, όπου και θα φορέσει τη φανέλα του ΑΡΗ.

«Ευχαριστούμε τον Κεμ Μπιρτς για όλη την συνεισφορά του στο σύλλογο, μεταξύ άλλων το δεύτερο τρόπαιο της Ευρωλίγκας, τα δύο πρωταθλήματα, τα δύο κύπελλα και το ένα Σούπερ Καπ. Του ευχόμαστε καλή συνέχεια στο επόμενο κεφάλαιο της καριέρας του» αναφέρει η επίσημη ανακοίνωση.

Η συμφωνία ΑΡΗ-Μπιρτς είναι δεδομένη και ο Καναδός σέντερ θα ανακοινωθεί με κάθε επισημότητα μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα.

Το… πικάρισμα Κωνσταντάρα και η σύγκριση… υποδοχών! (pic)
Προηγούμενο άρθρο Το… πικάρισμα Κωνσταντάρα και η σύγκριση… υποδοχών! (pic)
Επόμενο άρθρο Μαριγκόνα: “Είμαι νοικοκυρά και μαγειρεύω πολύ καλά” (vid)
Μαριγκόνα: “Είμαι νοικοκυρά και μαγειρεύω πολύ καλά” (vid)