Ο ΑΡΗΣ Midea μπήκε με το… δεξί στα play out κερδίζοντας εκτός το Λαύριο με 89-75.Οι παίκτες του Νίκου Βετούλα με εξαίρεση το πρώτο επτάλεπτο του αγώνα, κυριάρχησαν στον αγωνιστικό χώρο, παρουσιάστηκαν σοβαροί και έφτασαν εύκολα στην νίκη. Ο Ουίλις ήταν ο κορυφαίος με 18 πόντους και 6 ριμπάουντ, ο Γούντμπερι είχε 15 πόντους, ο Τζούσοτν αθόρυβα έκανε «double double» με 17 πόντους και 11 ριμπάουντ, ενώ παραλίγο… «διπλός» και ο Ρόμπερτς με 10 πόντους κια 9 ριμπάουντ, ο Κούπερ είχε 11 πόντους.
Το Λαύριο μπήκε δυνατά και προηγήθηκε με 13-6 στο 5΄και 30΄΄, με τον ΑΡΗ Midea να αρχίζει σιγά σιγά να επιβάλλει τον ρυθμό του, παρά την αστοχία του στα τρίποντα. Ο Ουίλις πήγε κοντά στο καλάθι όπου είχε πλεονέκτημα, με τους «κίτρινους» να κάνουν ένα σερί 14-0 και να μετατρέπουν το 15-10 σε 15-24, στο τέλος της πρώτης περιόδου. Ουσιαστικά από εκείνο το σημείο και μετά ο ΑΡΗΣ Midea δεν απειλήθηκαν από το Λαύριο. Στο δεύτερο δεκάλεπτο οι «κίτρινοι» προηγήθηκαν με 14 πόντους (20-34), με τον Γούντμπερι να πετυχαίνει το πρώτο τρίποντο της ομάδας, μετά από 0/8 προσπάθειες. Η διαφορά παρέμεινε σε επίπεδα… ασφαλείας, κλείνοντας στο +10 για τον ΑΡΗ Midea (37-47) στο τέλος του πρώτου ημιχρόνου. Ίδιο… μοτίβο και στο τρίτο δεκάλεπτο, το Λαύριο μείωσε μέχρι τους πέντε πόντους (51-56) στο 25ο λεπτό και ο ΑΡΗΣ Midea απάντησε με ένα σερί 9-0 για το 51-65, πριν το 59-70 του 30ου λεπτού. Οι παίκτες του Βετούλα μπήκαν δυνατά στην τέταρτη περιόδου ώστε να… τελειώσουν τις λίγες ελπίδες των γηπεδούχων, προηγήθηκαν με 20 πόντους (67-87) πριν το τελικό και δίκαιο 76-89.
Τα δεκάλεπτα: 15-24, 37-47, 59-70, 76-89.