Σεγκούρα: “Χάσαμε ελεύθερα σουτ… για κάτι παραπάνω”

“Προσπαθήσαμε, κάναμε ό,τι καλύτερο μπορούσαμε. Χάσαμε ελεύθερα σουτ για να διεκδικήσουμε κάτι παραπάνω. Έκαναν ένα καλό σερί, πήραν προβάδισμα τρέχοντας στην επίθεση. Πρέπει να συνεχίσουμε να παλεύουμε” σημείωσε αρχικά στη κάμερα της ΕΡΤ ο Κούρο Σεγκούρα.

Για την επόμενη μέρα του Ιωνικού: 

“Πρέπει να προχωρήσουμε, να δουλέψουμε σκληρά και να σκεφτούμε άμεσα το επόμενο παιχνίδι”.

Για το αν είχε παράπονα από την διαιτησία:

“Είδατε, εσείς το είπατε, όχι εγώ.”

 

«Έπαιξε με την φωτιά» αλλά δεν… κάηκε ο ΑΡΗΣ
Προηγούμενο άρθρο «Έπαιξε με την φωτιά» αλλά δεν… κάηκε ο ΑΡΗΣ
Επόμενο άρθρο Καστρίτης: «Πρόκειται για ένα μικρό… θαύμα» (vid)
Καστρίτης: «Πρόκειται για ένα μικρό… θαύμα» (vid)

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News