Η δίκη για τη δολοφονία του Άλκη Καμπανού, συνεχίστηκε με την κατάθεση της γιατρού του ΕΚΑΒ που έφτασε στο σημείο.
“Αρχικά, μας κάλεσαν για περιστατικό με μαχαιρωμένο σε λάθος οδό. Η αστυνομία μας ενημέρωσε για τη σωστή διεύθυνση” σημείωσε η γιατρός.
Διαβάστε περισσότερα στο googlareis.gr
Προηγούμενο άρθρο
ΟΑΣΘ: Πεντάωρη στάση εργασίας την Τετάρτη (8/3)
Επόμενο άρθρο
“Είμαι χαρούμενος που τραυματίστηκε ο Νεϊμάρ”