Με ένα γκολ του Βλάχοβιτς στο 75′, η Γιουβέντους πήρε το ντέρμπι της πόλης με την Τόρινο (0-1) και με την πρώτη της νίκη από τον περασμένο Απρίλιο εκτός έδρας(!), έδειξε πως έχει σφυγμό!
Προηγούμενο άρθρο
Ενός λεπτού σιγή στο “Κλ.Βικελίδης” στη μνήμη του Αλέξανδρου Νικολαΐδη!
Επόμενο άρθρο
Πανό με κοινωνικό μήνυμα από τον Super3 στο “Κλ.Βικελίδης”!