Η διαιτησία του Αζέρου Αλιγιάρ Αγκάγεφ στο πρόσφατο ντέρμπι της Τούμπας, προκάλεσε την αντίδραση του ΑΡΗ, με την Κιτρινόμαυρη ΠΑΕ, μάλιστα, μετά το ματς, να βγάζει ανακοίνωση.
Όλη αυτή η ιστορία έφτασε μέχρι τη χώρα του διαιτητή, το Αζερμπαϊτζάν, όπου φιλοξενούνται σχετικά ρεπορτάζ σε ιστοσελίδες. Για παράδειγμα η report.az, η οποία φιλοξενεί άρθρο με τίτλο: «Ελληνικός σύλλογος διαμαρτυρήθηκε για τη διαιτησία του Αλιγιάρ Αγκάγεφ», ενώ στο σχετικό κείμενο υπάρχει εκτενής αναφορά στα παράπονα του ΑΡΗ, αλλά και η ανακοίνωση αυτούσια.

Φωτορεπορτάζ: Motionteam
Προηγούμενο άρθρο
Γιγαντοοθόνες και εισιτήριο 5 ευρώ για το Ουντινέζε-Νάπολι
Επόμενο άρθρο
Ο ΑΣ ΑΡΗΣ για τον Παύλο Μυροφορίδη (pic)