Η Super League 2 θα πραγματοποιήσει ΔΣ την Παρασκευή για την ΕΡΤ και το τηλεοπτικό συμβόλαιο

Νέο Διοικητικό Συμβούλιο στη Super League 2  την προσεχή Παρασκευή (01/12) όπως ενημέρωσε η λίγκα.

Τα θέματα της συζήτησης θα είναι η ΕΡΤ, στην οποία είχε συμφωνήσει να στείλει εξώδικο, το τηλεοπτικό συμβόλαιο, αλλά και η ενημέρωση για τη συνάντηση με τον Γιώργο Μαυρωτά και την ΕΠΑΘΛΑ.

Η ενημέρωση της Super League 2: Σας ενημερώνουμε ότι την Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου 2023 και ώρα 13:30 στα γραφεία της Ένωσης (Θεμιστοκλέους 42-4ος όροφος) θα πραγματοποιηθεί συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Super League 2, με Θέματα Ημερήσιας Διάταξης:

1.Έγκριση Πρακτικών Διοικητικών Συμβουλίων

2.Ενημέρωση σχετικά με συνάντηση με τον Γενικό Γραμματέα Αθλητισμού κ. Γ. Μαυρωτά και Ε.Π.ΑΘΛ.Α

3.Ενημέρωση σχετικά με ΕΡΤ Α.Ε.

4.Παραχώρηση τηλεοπτικών δικαιωμάτων σε πάροχο υπηρεσιών Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και Επικοινωνίας

5.Πρωτάθλημα U-19

6.Διάφορα Θέματα“.

Ο Σούλης Παπαδόπουλος ανέλαβε την Ηλιούπολη
Προηγούμενο άρθρο Ο Σούλης Παπαδόπουλος ανέλαβε την Ηλιούπολη
Επόμενο άρθρο Υψηλός βαθμός δυσκολίας για την Εθνική Ομάδα στο Προολυμπιακό (vid)
Υψηλός βαθμός δυσκολίας για την Εθνική Ομάδα στο Προολυμπιακό  (vid)

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News