Η Καλαμάτα υποδέχθηκε την ΑΕΚ Β’ για το πρωτάθλημα της Super League 2, με τις δύο ομάδες να μένουν στην “λευκή” ισοπαλία.
Σε ακόμα ένα γήπεδο τιμήθηκε η μνήμη του Άλκη Καμπανού, με την ομάδα των Μπάμπη Παυλίδη και Ανδρέα Τάτου, να φορούν τα μπλουζάκια με τα τελευταία λόγια του δολοφονημένου 19χρονου οπαδού του ΑΡΗ.
Δείτε την φωτογραφία:

Προηγούμενο άρθρο
Εντός εβδομάδας οι ανακοινώσεις για τα μέτρα κατά της βίας (vid)
Επόμενο άρθρο
Μίλαν: Πετάει “φωτιές” ο Λεάο, άνοιξε το σκορ κόντρα στη Σαμπντόρια (vid)