Μπελενένσες-Μπενφίκα: Ο διαιτητής διέκοψε το ματς λόγω έλλειψης παικτών (vid)

Το ματς της Μπελενένσες με την Μπενφίκα ολοκληρώθηκε πριν… τελειώσει.

Συγκεκριμένα, οι γηπεδούχοι κατέβηκαν με 9 παίκτες στο ματς καθώς είχαν 17 κρούσματα κορωνοϊού και με την πορτογαλική λίγκα να μην το αναβάλει. Η Μπενφίκα το εκμεταλλεύτηκε αυτό και την διέλυσε από το… ημίχρονο αφού οι δύο ομάδες πήγαν στα αποδυτήρια με το σκορ στο 7-0.

Η κάμερα έπιασε τον πρόεδρο της Μπελενένσες να δακρύζει καθώς έφευγε για τα αποδυτήρια, οι γηπεδούχοι θεώρησαν ασέβεια τα όσα έκαναν οι φιλοξενούμενοι και δήλωσαν πως δύο ποδοσφαιριστές τους δεν μπορούν να συνεχίσουν λόγω τραυματισμού.

Με την έναρξη του δευτέρου μέρους, ο Ζοάο Μοντέιρο, ο οποίος είναι τερματοφύλακας αλλά έπαιζε ως μέσος στον αγώνα, έπεσε στο έδαφος και υποστήριξε πως δεν μπορούσε να συνεχίσει.

Ασφαλώς, το ματς διακόπηκε όπως αναφέρουν οι κανονισμοί αφού η Μπελενένσες είχε μείνει με 6 παίκτες και τελικά οι γηπεδούχοι θα χάσουν το ματς στα χαρτιά. Μένει να φανεί αν θα το χάσουν με 7-0 ή 3-0…

 

Φλαμένγκο: Ο “Γκαμπιγκόλ” ισοφάρισε και έστειλε τον τελικό στην παράταση (vid)
Προηγούμενο άρθρο Φλαμένγκο: Ο “Γκαμπιγκόλ” ισοφάρισε και έστειλε τον τελικό στην παράταση (vid)
Επόμενο άρθρο Ο Ντεπάι καθάρισε ξανά για Μπαρτσελόνα και… Τσάβι!
Ο Ντεπάι καθάρισε ξανά για Μπαρτσελόνα και… Τσάβι!

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News