Ντιόπ: «Οι οπαδοί ήταν εκπληκτικοί…» (pic)

Ο Πάπε Σέιχ Ντιόπ αγωνίστηκε στο β’ ημίχρονο του αγώνα με τον Λεβαδειακό κι έβαλε κι εκείνος ένα… λιθαράκι για να έρθει η νίκη στην πρεμιέρα της Super League.

Ο ίδιος σχολίασε στα social media: «Πρώτο εντός έδρας παιχνίδι, πρώτη νίκη. Οι οπαδοί ήταν εκπληκτικοί».

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Pape cheikh 🥷 (@papecheikhjr)

Καμάτσο: «Σπουδαίο που αρχίσαμε το πρωτάθλημα με νίκη…» (pic)
Προηγούμενο άρθρο Καμάτσο: «Σπουδαίο που αρχίσαμε το πρωτάθλημα με νίκη…» (pic)
Επόμενο άρθρο Ο… απολογισμός της φωτιάς στο Σέιχ Σου (vid)
Ο… απολογισμός της φωτιάς στο Σέιχ Σου (vid)

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News