Ο Πάπε Σέιχ Ντιόπ αγωνίστηκε στο β’ ημίχρονο του αγώνα με τον Λεβαδειακό κι έβαλε κι εκείνος ένα… λιθαράκι για να έρθει η νίκη στην πρεμιέρα της Super League.
Ο ίδιος σχολίασε στα social media: «Πρώτο εντός έδρας παιχνίδι, πρώτη νίκη. Οι οπαδοί ήταν εκπληκτικοί».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Προηγούμενο άρθρο
Καμάτσο: «Σπουδαίο που αρχίσαμε το πρωτάθλημα με νίκη…» (pic)
Επόμενο άρθρο
Ο… απολογισμός της φωτιάς στο Σέιχ Σου (vid)