Μπορεί η σημερινή να είναι μέρα ξεκούρασης και αποφόρτισης για τους ποδοσφαιριστές του ΑΡΗ, ωστόσο ένας εξ αυτών πέρασε το πρωινό του στις αθλητικές εγκαταστάσεις της ομάδας, στο Νέο Ρύσιο.
Ο λόγος για τον Πάπε Σέιχ Ντιόπ, ο οποίος βρέθηκε πολύ νωρίς το πρωί στο «Δασυγένειο» προκειμένου να γυμναστεί.

Προηγούμενο άρθρο
ΠΚΜ: Εργασίες αύριο, Τετάρτη (7/9), στον Περιφερειακό
Επόμενο άρθρο
Εσθονία – Μ. Βρετανία: Οι καλύτερες φάσεις του 1ου ημιχρόνου (vid)