Την ερχόμενη Πέμπτη, ο ΑΡΗΣ υποδέχεται τη Ντιναμό Κιέβου στο “Κλ. Βικελίδης” για τη πρώτη αναμέτρηση της σειράς.
Πριν από λίγη ώρα, η UEFA ανακοίνωσε και την ώρα της σέντρας της αναμέτρησης.
Όπως και χθες το βράδυ, έτσι και την ερχόμενη Πέμπτη, ο ΑΡΗΣ θα υποδεχθεί την αντίπαλο του στο “Κλ. Βικελίδης”, στις 21:15 το βράδυ.
Ο επαναληπτικός αγώνας είναι προγραμματισμένος για τις 17 Αυγούστου στο Βουκορέστι, στις 20:00.

Φωτογραφία: Eurokinissi
Προηγούμενο άρθρο
Παλίκουτσα: “Σοβαρό θέμα υγείας με υποχρεώνει να λείψω, ελπίζω να γυρίσω σύντομα δυνατός”
Επόμενο άρθρο
Αυστραλός ρέφερι από τη Premier League στο “Κλ. Βικελίδης”