Από τη διαδικασία των εργομετρικών/ιατρικών εξετάσεων πέρασε και ο Ματέο Γκαρσία το πρωί της Παρασκευής.
Ο Αργεντινός μεσοεπιθετικός επέστρεψε χθες στη Θεσσαλονίκη και μετά τα διαδικαστικά αναμένεται να δώσει το “παρών” στην απογευματινή προπόνηση που θα γίνει στο Ρύσιο.
Δείτε παρακάτω τη σχετική ανάρτηση του Γκαρσία.

Προηγούμενο άρθρο
“Επαφές της Ομόνοιας με Νταμπό”
Επόμενο άρθρο
Novibet AllAboutARIS TV: Η “Μπίλια στο Κίτρινο” με τον Χρύσανθο Τσαλτίδη (vid)