“Πήραμε την νίκη με καλή εμφάνιση – Ευχαριστώ τον κόσμο”

Αμέσως μετά το τέλος του αγώνα απέναντι στον Πανσερραικό, ο Άκης Μάντζιος δήλωσε: “To ζητούμενο ήταν η νίκη απέναντι σε ένα δύσκολο γήπεδο, έναν δύσκολο αντίπαλο, που ξέραμε πως θα αμυνθεί έτσι χαμηλά στο γήπεδο.

Στο πρώτο ημίχρονο κάποιο διάστημα δεν ήμασταν καλοί, δεν είχαμε τον ρυθμό που θέλαμε, παίζαμε αργά, όμως από κάποια στιγμή και μετά, στο πρώτο ημίχρονο αλλά και στο δεύτερο, είχαμε την δυνατότητα να κάνουμε πολλά περισσότερα γκολ. Το σημαντικό είναι η νίκη, με μια καλή εμφάνιση γενικά. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κόσμο, που μας βοήθησε πάρα πολύ και σήμερα”.

Για το αν υπήρχε βελτίωση σε σχέση με το ματς απέναντι στον Ατρόμητο: “Ημασταν πιο δημιουργικοί, στην παραγωγή φάσεων ειδικά στο δεύτερο ημίχρονο, όμως θέλουμε κάποια πράγματα να βελτιώσουμε. Είναι μια νέα ομάδα, με καινούρια παιδιά. Το σημαντικό είναι πως είναι παίκτες με προσωπικότητα”.

Κυρίαρχος και νικητής στις Σέρρες με βολίδα “Σίφου” και… άστρο Ντιαντί!
Προηγούμενο άρθρο Κυρίαρχος και νικητής στις Σέρρες με βολίδα “Σίφου” και… άστρο Ντιαντί!
Επόμενο άρθρο Γρηγορίου: “Μετά 80′ ο ΑΡΗΣ θα μπορούσε να κάνει το 0-2, δεν είμαι ευχαριστημένος”
Γρηγορίου: “Μετά 80′ ο ΑΡΗΣ θα μπορούσε να κάνει το 0-2, δεν είμαι ευχαριστημένος”

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News