Με γκολ του Αϊτόρ στο 42′ ο Παναθηναϊκός νίκησε 1-0 τον Ολυμπιακό σε ένα ντέρμπι με αγωνία μέχρι το τελευταίο λεπτό.
Με αυτό το αποτέλεσμα οι “πράσινοι” διατηρήθηκαν σε ευρωπαϊκή τροχιά.
Προηγούμενο άρθρο
Τα καλύτερα της νίκης από τον Μπούργος (pics)
Επόμενο άρθρο
Παραμένει μόνος τρίτος ο ΑΡΗΣ