Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος πραγματοποιήθηκε σεμινάριο από την Sportradar με για την καταπολέμηση φαινομένων χειραγώγησης αγώνων.
Η ενημέρωση από την ΠΑΕ:
Στην αίθουσα Τύπου του Κλεάνθης Βικελίδης πραγματοποιήθηκε το σεμινάριο της Sportradar στην ομάδα Κ19 του ΑΡΗ, με θέμα την καταπολέμηση φαινομένων χειραγώγησης αγώνων, σύμφωνα με το σχετικό πρόγραμμα, που ισχύει κάθε χρόνο.
Προηγούμενο άρθρο
Στην Εθνική Σουηδίας ο Σούντγκρεν! (pic)
Επόμενο άρθρο
ΙΝΕ ΓΣΕΕ: Αύξηση του κατώτατου μισθού στα 751 ευρώ