Ο ΑΡΗΣ προσπέρασε το πρώτο φετινό Ευρωπαϊκό εμπόδιο, κερδίζοντας την Αραράτ.
Αμέσως μετά το σφύριγμα της λήξης, οι παίκτες και το σταφ έγιναν μια αγκαλιά στα αποδυτήρια.
Τη φωτογραφία ανάρτησε ο τιμ μάνατζερ των “Κιτρινόμαυρων”, Γιώργος Γκουγκουλιάς:

Προηγούμενο άρθρο
Παρακάμερα: “Με Φαμπιάνο, το ταξίδι συνεχίζεται…” (vid)
Επόμενο άρθρο
Παλίκουτσα: “Σοβαρό θέμα υγείας με υποχρεώνει να λείψω, ελπίζω να γυρίσω σύντομα δυνατός”