Ο Ζακαρί Μπουσέ αποχώρησε από τους “Κιτρινόμαυρους” και αποχαιρέτησε την ομάδα μέσα από τα social media.
Ο Γάλλος τερματοφύλακας, σημείωσε: “Γυρίζω σελίδα. ΑΡΗ σε ευχαριστώ για αυτές τις όμορφες που περάσαμε. Χτίζω το μέλλον μου δουλεύοντας, έχοντας περισσότερο κίνητρο από ποτέ.”
Με αφορμή την αγκαλιά του στη φωτογραφία με τον Λούκας Σάσα, ο Βραζιλιάνος αποχαιρέτησε τον Γάλλο τερματοφύλακα.
Ο Λούκας Σάσα, σημείωσε: “Τι αγκαλιά (σ.σ. γέλια), σου εύχομαι τα καλύτερα φίλε μου. Να σε ευλογήσει ο θεός, σου αξίζουν τα καλύτερα. Ευχαρίστηση μου να περάσω χρόνο μαζί σου.”
Προηγούμενο άρθρο
“Είμαι πολύ ενθουσιασμένη που θα παίξω για τον ΑΡΗ” (vid)
Επόμενο άρθρο
Κορυφή για την Τσεχία, κινδυνεύει η Κροατία (hls)