Για πέναλτι διαμαρτυρήθηκαν οι άνθρωποι του Παναιτωλικού στο 8ο λεπτό του αγώνα με τη Λαμία. Σε μια φάση, όπου η μπάλα προσέκρουσε στο χέρι του Προβυδάκη, ύστερα από τη σέντρα του Νταγκό, αφού πρώτα είχε βρει στο πόδι του δεξιού μπακ των φιλοξενούμενων.
Προηγούμενο άρθρο
Super League 2: Τι έγινε στα σημερινά παιχνίδια (vids)
Επόμενο άρθρο
IFFHS: Ο Ρονάλντο ισοφάρισε το παγκόσμιο ρεκόρ του Ρομάριο