Μια όμορφη Κιτρινόμαυρη βραδιά έλαβε χώρα στα Γιαννιτσά, με αφορμή την επαναλειτουργία του τοπικού SUPER 3.
Μέλη και μη, όλοι ΑΡΕΙΑΝΟΙ βρέθηκαν στα γραφεία του συνδέσμου, για… ψηστήρι, κουβέντα για τον ΑΡΗ και φυσικά συνθήματα για την αγαπημένη ομάδα τους.
Προηγούμενο άρθρο
Ποστάρισμα Καρυπίδη για το φιλικό (pic)
Επόμενο άρθρο
Αγροτικό αυτοκίνητο έγινε… έλκηθρο Άγ. Βασίλη (vid)