Οι δηλώσεις του Θανάση Τόλιου μετά την λήξη της αναμέτρησης κόντρα στον #ARISFC

"Κρατάμε τα πρώτα 15-20 λεπτά"

Οι δηλώσεις του Θανάση Τόλιου μετά την λήξη της αναμέτρησης κόντρα στον #ARISFC

Όλα όσα ανέφερε ο ποδοσφαιριστής του Αιγινιακού μετά την ήττα από τον ΑΡΗ

Οι δηλώσεις του Θανάση Τόλιου μετά την λήξη της αναμέτρησης κόντρα στον ΑΡΗ.

Αναλυτικά ανέφερε:

“Θα συμφωνήσω με τα λεγόμενα του κόουτς. Στην αρχή μπήκαμε καλά και χάσαμε μία ευκαιρία με τον Γκατζολάρι. Μετά τα πράγματα ήρθαν για τον ΑΡΗ όπως τα ήθελε. Το μόνο που πρέπει να κρατήσουμε είναι ότι τα πρώτα 15-20 λεπτά που ήμασταν πειθαρχημένοι αμυντικά και επιθετικά.”

"Δεν δικαιούμασταν τίποτα από το ματς"
Προηγούμενο άρθρο "Δεν δικαιούμασταν τίποτα από το ματς"
Επόμενο άρθρο "Και το 1-0 τρεις βαθμούς δίνει"
"Και το 1-0 τρεις βαθμούς δίνει"

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News